duminică, 1 decembrie 2013

Iluzie



Sunt surprinsa uneori cat de repede triez oamenii din viata mea atunci cand ma dezamagesc.

Renunt ca si cum as arunca niste cursuri din anii trecuti care sunt sigura ca nu-mi vor mai fi necesare in viitor.

Si mi se spune in fiecare zi de oameni care nu ma cunosc ca sunt matura si, ca ma maturiezez, de cei apropiati.
Nu simt o diferenta reala. Doar ca devin mai calculata, ma simt bine in pielea mea, ma simt mai bine singura, sunt mai sigura pe mine, nu regret nici o decizie pe care o iau (nu ca as fi facut-o vreodata) si...aleg oamenii. Ii aleg si .... renunt la ei cand vad ca nu se potrivesc cu ceea ce-mi doresc in viata.
Vorba unui prieten. " Nu am nici un beneficiu de a fi prieten cu tine, de ce mi-as dori sa te am ca prieten?"

N-am fost si nu voi fi niciodata materialista, dar mi-am ales intotdeauna oameni de calitate de care am fost mandra. Asta cu adevarat am facut. Dar m-am uitat doar la potentialul lui ca si om.
 Unii au ramas, altii s-au dovedit a fi doar impresii gresite si le-am dat drumul.

Astazi am renuntat la un foarte bun prieten, pe care, la un moment dat nu mi-as fi imaginat ca eu voi fi cea care va renunta la el.
Nu pot sa zic ca nu am o oarecare remuscare, dar stiu ca poate nu suntem oamenii potriviti pentru a fi prieteni, iar asta devine cea mai buna alegere pana in final.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu