duminică, 23 martie 2014

Nimic nu e perfect...e doar aproape!



Intr-o camera de hotel in centrul Timisoarei.
Mi-au placut intotdeauna camere de hotel. Imi imprima un sentiment asemanator cu  "a fi acasa", dar totodata o liniste si un sentiment de a fi departe de toata lumea.
Imi plac amenajarile, as sta aici o luna, fara ca macar sa imi doresc sa ies, sa evadez.
Un pachet de Kent 4 si un Red Bull. N-am mai fumat de mult Kent. Imi aduce aminte de o perioada de doi ani din viata mea. Frumoasa de altfel.

Intr-un fotoliu rosu, cu laptopul in brate si cu privirea pe ferestrele mari ma gandesc la ultimele luni din viata mea. Au trecut repede...si daca ma intreb ce am invatat, imi pot spune ca am invatat mai multe decat in ultimii 22 de ani. Calmitate, teluri, dorinte.

"O femeie trebuie sa fie macar o data in viata, blonda, amanta si iubita de motociclist" citisem undeva asta, dar o femeie trebuie sa fie multe...unele macar o data in viata, altele pentru totdeauna.. Le-am facut pe toate, asta cred in fiecare an, dar de fiecare data ma surprinde viata.

Dar au trecut nebuniile, nu-mi mai gasesc locul printre ele. Vreau lucruri simple, vreau un barbat care sa fie acolo oricand, vreau o stabilitate, o casa si....si cam atat! Restul vin...

E ciudat ca la varsta asta sa nu mai gasesc oameni "de calitate", e ciudat sa fii intiparita cu atat de multe pretentii...si principii pe care nu le poate atinge nimeni. Poate de aceea exista compromisuri. Nimeni nu e perfect, insa poate fi cel mai aproape de realitatea ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu