luni, 28 aprilie 2014

Afectiune - un "rau" necesar



Am intalnit multe tipuri de barbati, ceea ce m-a facut sa realizez un singur lucru. Urasc oamenii reci si indiferenti, mai ales ca iubiti.
Am iubit de la barbatul cu care am stat cativa ani si nu ma tinea de mana pe strada, nu ma saruta in public, nu ma tinea in brate desi dormeam langa el si nu era prezent in viata mea in iesirile impreuna, pana la barbatul care in prima seara imi pupa mana, ma tinea in brate fara sa-i cer, era langa mine fara ca macar sa-i arat ce-mi doresc, care a doua zi pe strada mi-a oferit bratul pentru ca nu era obisnuit sa fie tinut de mana, care a treia zi m-a luat de mana si care si astazi ma priveste si mangaie in timp ce dorm. 
Extreme. Restul au fost apropiati de unul din poli. Iar la final, am ales. Imi doresc un barbat care sa-mi arate ceea ce reprezint pentru el si ceea ce simte, nu unul care crede ca aceste gesturi "nu-l fac barbat", pentru acest tip de barbat exista cu siguranta, alte femei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu