vineri, 9 mai 2014

Candva vom pleca impreuna, dar pe drumuri diferite

 Aseara am simtit pentru prima data cum e sa nu mai simti nimic... Si e trist. M-am transpus in toate starile si sentimentele tale sau mai bine zis in toate starile tale fara sentimente. Si placerea e un sentiment, da..ai dreptate.

Doar ca vezi tu, eu aseara chiar am simtit cum e sa fii o persoana goala pe dinauntru. Si nu mi-a placut. Nu puteam nici macar sa te sarut. Eram anesteziata. De adevar. Un alt adevar.
Uneori chiar simt ca fugi de mine. Fugi de sentimentele tale pentru mine. Fugi de tine. Sau fugi de mine sa nu-mi faci rau la un moment dat. Ciudat, pentru ca mai mult ca acum, n-am simtit ca tii la mine...
Si din senin mi-ai spus ca pleci. Ca te muti acolo. Ca iti iei cainele si pleci sa-ti refaci creierul. Peste o luna.
M-am blocat. Stiam ca vei avea momente cand vei pleca, dar nu m-am gandit niciodata ca exista posibilitatea de a pleca din tara.
Si te-am privit intens, apoi n-am mai reusit sa-mi iau privirea de pe tablourile din fata mea, pe care le stiam atat de bine...
Simteam cum ma privesti, cum imi simti toate trairile cu fiecare respiratie, cum iti schimbi starea de spirit, pana cand am ajuns amandoi la aceeasi stare...
Tacere, multa tacere si frica de a ne privi si de a ne apropia macar pentru un simplu sarut care sa ne trezeasca.
Patru persoane in jur si toate citeau pe fata noastra durere. Pana cand am avut puterea sa zambesc si ti-ai revenit, ne-am revenit impreuna.
"Nu ineleg ce inseamna depresia. Poate din cauza faptului ca sunt tot timpul deprimat." "Sper sa-mi fie dor de tine, altfel va disparea si ultima doza de umanitate din mine." "Nu l-am vazut niciodata atat de indragostit. Acum sufera."

Dimineata ne-am privit si ne-am sarutat. Din nou cu acelasi zambet. Nu avem cum sa plecam nicaieri. Am ras cu pofta la o tigara si o cafea facuta de mama ta, asta chiar a fost buna, avea gust de cafea facuta cu dragoste.
Ne mintim de atatea ori ca ne parasim si n-o facem niciodata. Nu putem. Poate din cauza asta vrei sa si pleci. Pentru ca altfel n-ai putea pleca de langa mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu